“Fijna salon en Afnoon is deskundig geef je goed advies vind het weer super als ze mijn wenkbrouwen heeft gedaan.”
Mireille
“Afsoon is heel geduldig en precies! Je vertrekt met een goed resultaat 😊”
Cacharel
“Altijd goed en vriendelijk. Fijne behandeling door Afsoon.👍”
Marion
“Heel blij met Afsoon zoals altijd!!”
Reshma
“Al 10 jaar klant. Top dame met gouden handjes! Zeker een aanrader.”
Hayat
“10 jaar trouw als klant:) bij deze salon”
Hayat
“Ik ben haar al 10 jaar trouw als klant.”
Hayat
“Afsoon is een vriendelijke vrouw die zeer professioneel in haar werk is.”
Kitty
“Iets te laat geholpen maar was niet erg. Maar weer netjes en gezellig geholpen”
Ellen
“Very happy always with my results. I love going back for my beauty routine and it always good to have beautiful results and good atmosphere 🥰🥰🥰”
Linda