Reviews

★★★★★

“Fijna salon en Afnoon is deskundig geef je goed advies vind het weer super als ze mijn wenkbrouwen heeft gedaan.”

Mireille

★★★★★

“Afsoon is heel geduldig en precies! Je vertrekt met een goed resultaat 😊”

Cacharel

★★★★★

“Altijd goed en vriendelijk. Fijne behandeling door Afsoon.👍”

Marion

★★★★★

“Heel blij met Afsoon zoals altijd!!”

Reshma

★★★★★

“Al 10 jaar klant. Top dame met gouden handjes! Zeker een aanrader.”

Hayat

★★★★★

“10 jaar trouw als klant:) bij deze salon”

Hayat

★★★★★

“Ik ben haar al 10 jaar trouw als klant.”

Hayat

★★★★★

“Afsoon is een vriendelijke vrouw die zeer professioneel in haar werk is.”

Kitty

★★★★★

“Iets te laat geholpen maar was niet erg. Maar weer netjes en gezellig geholpen”

Ellen

★★★★★

“Very happy always with my results. I love going back for my beauty routine and it always good to have beautiful results and good atmosphere 🥰🥰🥰”

Linda